VoIP - Outtasking

Wij stellen onze klanten in staat het beheer op VoIP volledig te outtasken.

De afgelopen jaren hebben wij geïnvesteerd in een zeer robuuste beheeromgeving specifiek voor Voice-over-IP.

Enkele highlights uit onze SLA:

  • 24/7 monitoring van uw VoIP-infrastructuur
  • Maandelijkse rapportages op maat
  • Pro-actief beheer, in plaats van steeds ‘branden te blussen’
  • Back-up en restore van configuraties en instellingen
  • Hardware vervanging in geval van calamiteiten
  • Telefonische support
  • Support op lokatie

Elke outtasking overeenkomst is maatwerk, graag komen we in gesprek over de mogelijkheden tot een goede match. 

CRM - VoIP integratie

Rechtstreeks bellen vanuit uw CRM pakket, met een muisklik telefonisch contact met uw klant (Click-to-Dial).

VoIP - Chat integratie

Asterisk - Googletalk/Jabber/MSN chat integratie

Het starten van een groep gesprek en het versturen van een sms naar één of meerdere nummers is nog nooit zo eenvoudig en aantrekkelijk geweest. XIPTA verzorgt maatwerk voor uw eigen Asterisk - Googletalk/Jabber/MSN integratie.

 

 

aastra aep asterisk gntel polycom roaring pinguin snom